Midsommarhelgen över!

Ja, så var midsommarhelgen över.
I natt har det regnat ordentligt och det är fortfarande
grått och mulet. Termometern visar på 14 grader....

Just nu sitter jag och äldre dottern vid köksbordet och myser.
Det verkar som om vi ska ta ett parti Chicago :-)
Vi lärde henne det kortspelet igår och nu vill hon inte göra annat än att spela det.
Jag tog fram en kortspelsbok som jag köpte när hon sålde jultidningar
och som jag helt glömt bort att jag hade i bokhyllan.
Nu kan vi lära oss flera nya kortspel under sommarlovet ;-)



Alva, vår yngsta, sover än men nu måste jag nog gå
och väcka henne innan hon sovit bort halva dagen.
De är verkligen "duktiga" på att sova, våra två tjejer! Ibland lite för duktiga :-D


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 05:01:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0