Äntligen Solsidan igen!

Är det fler än jag som gillade TV-serien solsidan med Alex (Felix Herngren) och Anna (Mia Skäringer) samt Fredde (Johan Rheborg) och Mickan (Josephine Bornebusch).

Huvudkaraktärerna i Solsidan. Foto: Morgan Norman/Söderberg Agentur/TV4

Jag gillade verkligen förra säsongen skarpt!!

Synd bara att de lagt nya säsongen på söndagar klockan 20.00 (startar 16/1 klockan 20.00), inte riktigt en optimal tid.... Vår välanvända hårddiskinspelare får återigen göra nytta då :-) Det är den teknikpryl som vi (förutom dator och TV) använder allra mest i vårt hem.

De flesta serier som vi följer har vi svårt att hinna med att se precis när de går men då är det bara att slå igång inspelaren och sen titta när man har tid! Kanonbra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo faktiskt funkar den riktigt bra. Det som kan tjorva ibland är om Alva inte följer med i tyget utan det syr på samma ställe, då blir det tjorv. Jag är hel impad över att en sån liten sak kan fungera så bra med olika sömmar.

2011-01-06 @ 12:15:20
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Vendela

Gillar?? Jag bara ÄLSKAR Solsidan! Jag kan nog helt ärligt säga att den toppar allt i humorgenren jag sett! Genialt :)) Längtar!

2011-01-06 @ 22:05:26
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0