Skänk en slant!!

Nu har vi besökt Barnhjärtcentrum i Umeå i flera år och ser vilken otrolig kunskap som finns hos personalen där. Annika Rydberg är en fantastisk läkare som forskat just på Emmys hjärtfel (LQT). Att forskningen behövs och räddar liv har man förstått, men ännu mera nu när man själva får ta del av all kunskap som finns. Vi har nu "turen" att Emmy (och även jag själv) verkar ha en lindring variant utan symptom alls. Emmy medicineras ändå eftersom eventuella symptom ofta uppstår upp till ca 18-19 år.

Ta och gör en insats och stöd insamlingen!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja, visst är hon duktig och en varm hjärtad läkare.Saknar henne.

2011-02-17 @ 21:45:21
Postat av: Ida

Tack för tipsen :) Fick dock inte länkarna att funka men ska testa senare. Bröllopet är i Umeå så söderut vet jag väl inte om jag skulle kalla det ;) Och Lindex har så fina barnkläder, hela barnens basgarderob brukar köpas därifrån och sen plockar jag godbitar på andra ställen, men främst så passar deras modeller väldigt bra på mina små smala barn :)

2011-02-23 @ 17:38:58
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0