Lång shoppingdag!

Nu har vi avverkat en heldag ute på Birsta-området. Shopping i många timmar ;-) Bilen är så full så vi måste skicka resväskorna med tjejkompisarnas bil (de är bara två i bilen...). Vårt bagage är helt knökfullt....

Jag har köpt två Malm-byråer som jag ska ha i rummet som jag gör om till sy/pyssel/förrådsrum.

Ikväll åt vi på Jops som är restaurangen på hotell Ibis där vi bor. Jag åt Petto diPollo .... eller nåt sånt :-) Kyckling var det i alla fall och gott var det. Nu är vi väldigt nöjda och slutkörda så nu ligger vi och myser i hotellsängarna... Imorgon blir det hotellfrukost och sen lite shopping innan vi ger oss av hemåt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0