Collage från Ladies Night!

Förra helgen hade jag en kanonhelg tillsammans med fem härliga tjejer! Jag åkte med första bilen och vi for vid 12-tiden på fredag. Efter några mil ringde det i telefonen och vi blev varse om att registreringsnummer-plåten ramlat av när jag hämtade en av tjejerna .... Sånt händer :-) Den kom i alla fall tillrätta och skickades med bil nr 2 med tjejer som for lite senare.

På fredag kväll så väntade då förfest på Berners bilsalong i Timrå dit jag fått inbjudan via mail och anmält oss till. Där bjöds vi på både mat och dryck och ofattbart nog var allt helt gratis! Buffébord med kycklingklubbor, makaronsallad, kavring med gravad lax, parma-skink-rullar, tunnbrödrullar mm mm. Rött och vitt vin, bubbel mm mm bjöds vi också på. En av deltagarna i Ladies Night, Patrik Lundström, dök också upp och underhöll oss tjejer som var på förfesten! Jättetrevligt!

Sen skjutsades vi med buss till E.on arena i Timrå där showen skulle starta klockan 21.00. Vi tog plats på läktaren och sen bjöds vi på en härlig kväll med bra musik, skämt och härlig samvaro med polare! Ladies Night ska man inte analysera utan bara "párta" till med ett glatt sinne!



Hemfärd till Sundsvall skedde med transferbussar som vi förbokat och sen gick vi till hotellet för att natta. Lördag och söndag spenderades på Birsta med shopping dagen lång :-)

På lördag kväll åt vi god middag på Jop´s, restaurangen som fanns på hotellet Ibis, där vi bodde.

En superhelg alltså som jag hoppas att jag får göra om med samma gäng!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja vilken underbar helg!

2010-10-30 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0