Morgonrapport ;-)

Ja, då var första natten i Saxnäs avklarad och allt har gått bra. Tjejerna sover i ett rum och vi i rummet bredvid och vi har inte hört ett ljud från dom på hela natten.

Nu drar vi strax iväg för att fiska. Svärmor ska komma hit och vara med tjejerna. Det är nog bäst att vi passar på att fiska för framöver veckan ser det ut att bli tilltagande vind och då är det INTE skoj att vara ute på sjön. Det vädret har vi varit med om alltför många gånger...

Nu ska jag äta lite fil och müsli innan det bär iväg!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hur var det med vatten på sjöarna, jag ska upp med färghandlarkollegor den 25-26/3 och köra lite skoter. Hoppas att ni får en bra vecka och bra fiske. Ha det!

2010-03-07 @ 07:57:53
URL: http://www.coloramalycksele.blogspot.com
Postat av: Annika

Sååå skönt det låter. Jag och Martin pratade om att komma upp och hälsa på men på BF + 3 känns det som vi kanske helst håller oss hemma, än om jag absolut inte känner NÅGONTING! Suck! Hoppas ni har det bra och snart snart så kommer iaf. våran bäbis, då ses vi :) Kramar

2010-03-07 @ 10:04:58
Postat av: Annika

Ops! BF + 2 menade jag. Mkt viktigt!! =P

2010-03-07 @ 10:06:29
Postat av: Cecilie

hei hei!!



ville bare takke for at du er med på min giveaway, trekningen er i dag!! :)

Stor klem

2010-03-08 @ 13:53:19
URL: http://morogdatter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0