Gullig kommentar...

Har haft en svacka här på bloggen ett tag. Har inte riktigt känt mej inspirerad och så men nu gör jag ett försök igen efter att ha fått en gullig kommentar från en av mina läsare som skrev: "Saknar dina inlägg! Hoppas ni har det bra...".  Tack för det!

I alla fall, jag och tjejerna har gått på sommarledighet! Oj, vad skönt det känns. Vi ska vara lediga hela sommaren. Jag tar ut föräldraledighetsdagar som annars försvinner när Emmy fyller 8 den 8:e juli. Sen tar jag semester och lite mer föräldraledigt (Alvas dagar).

Idag är vår lilla tjej hängig, hon har sovit nästan hela dagen. Ont i huvudet och väldigt trött är hon. Får hoppas att det är sömn hon behöver och att hon piggnar på sej...

Har suttit och kollat på recept idag och hittat flera som ser gott ut inför midsommar, bland annat:

Ostpastejer med kräftstjärtar
Räksnurror (bloggat om tidigare)
Matjessillröra

Nu ska jag sjunga lite Staraoke med Emmy! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0