Buzzador söker gravida och småbarnsföräldrar!

Nu söker Buzzador efter nya testare och målgruppen nu är gravida och småbarnsföräldrarSom buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är lnordh).

Själv har jag nu senast provat Lovefilm, Sensdyne och Loreal Youth. Tre kampanjer på bara någon månad!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, jag hoppas jag får något spännande test!!

Riktigt roligt nu när man får lite inbjudanden! =)

Allt bra med er? Brukar ragga förbi er ibland på kvällarna då jag är ute och kör med lill-drängen. Om ni undrar varför jag kör där så mycket...hihihi.

Men det hjälper mot hans magvärk, så det är bara att köra. =)

2010-06-09 @ 12:05:59
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hejsan, Nu har jag regestrerat mig på Buzzador. Hoppas man får något spännande erbjudande.

Hoppas allt är bra med er, har du semester nu?

Kram Viki

2010-06-17 @ 12:32:50
Postat av: Vendela

Saknar dina inlägg! Hoppas ni har det bra...

2010-06-22 @ 14:51:32
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0