Härlig sommar!

Åh, vad det är härligt när det är sommar och semester! Inga måsten utan bara härligt slappande!

Igår firade vi Emmy som fyllde 8 år. Det blev kalas en dag i efterskott eftersom vi var i Umeå på hennes födelsedag.

Hon fick en mängd presenter ifrån alla góa släktingar och vänner:

Kläder, boule-spel, Buzz-kontroller och ett Buzz-spel till Playstation (spelas just nu hör jag ;-) ), påslakan, skrivbordsgrejor (skrivunderlägg, pennställ mm mm), dagbok, böcker, Hannah Montana-spel mm mm.

Idag tog båda tjejerna sovmorgon till 10-10.30.
Behöver jag säga att de gillar att sova ;-)

Själv har jag suttit uppe sedan 9 och läst tidningen och druckit te.

Har hittat några tävlingar som jag roar mej med att delta i:


Tävling hos Koselig Landling med dragning 1/8


Bli med på min giveaway!!
Tävling hos Miriam Lilliana med dragning 1/8




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0