Buss-inlägg

Nu gör jag mitt första inlägg ifrån en Buss :-) Jag sitter på 63:an på väg till Umeå för att sova över där en natt. Imorgon drar jag till London på en stor IT-mässa. Otroligt skoj ska det bli. Det är egentligen fantastiskt att man kan åka på en sån här stor mässa i ett par dagar till mycket billigare peng än att fara på en mässa i t ex Stockholm! Lite gruvsamt är det att vara ifrån tjejerna och älsklingen de här dagarna. Har inte varit ifrån dem mer än två nätter tidigare....

Hoppas i alla fall på att få tid att se något annat än IT-prylar under de här dagarna. I alla fall åka buss förbi några av sevärdheterna, hoppas jag.....

Det verkar vara sämre ställt med Internet på hotellet jag ska bo på, Royal National Hotel vid Russel Square. Trådlöst internet verkar finnas vid Lobbyn så man får väl sätta sej där och göra ett litet inlägg när det passar :-)

Ha det bra alla läsare så hörs vi! Puss och kram skickar jag hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0