Umeå-mys

Nu är vi på plats i Umeå och vi har hunnit med lite shopping på ÖoB och Expo stormarknad. Sen checkade vi in på Hotell Björken och myste en stund. Rummet är inte direkt ett "rum" utan mera som en 1:a med kokvrå. Emmy får sova i bäddsoffan. Middag har vi ätit på Marias restaurang i Mariehems centrum tillsammans med mitt syskonbarn Sara. Det var perfekt timing för hon slutade jobba klockan 18. Emmy åt spagetti och köttfärssås, vi andra åt Spagetti Carbonara, Kebabrulle och Kebabtallrik.

Nu har vi alla tre krupit upp i sängen och ser på filmen Rallybrudar. Vi har med den lilla 7"-DVD:n som Emmy brukar använda i bilen. Den har vi kopplat till TV:n och det funkar jättebra.

Imorgon blir det lasarettsbesök!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Låter mysigt trots att det är i samband med lasarettsbesök :-) Så får ni rå om varandra lite på tu man hand också :-)

2010-02-01 @ 22:17:37
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hoppas det går bra för Emmy idag!

Och du må tro att jag är avis på din tur på Expo... var länge sedan jag satte min fot där. Dock har jag varit i Åsele på kronan och fyndat lite på rea (50%) sådant gillas!

Och visst är det lite frustrerande, jag har dagligen ca 300-350 personer som tittar in utan att ge sig till känna... känns lite mysko. Men helt klart, kommenterar man hos andra så får man fler kommentarer. Jag är allt lite faschinerad av sådant, dvs vilken sorts inlägg folk kommenterar, när på dygnet folk kommenterar osv. Bloggeriet är en hel vetenskap :-)



Kram!

2010-02-02 @ 14:26:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Va mysigt ni har det!



Ja det här med kommentarer är ju halva nöjet med att blogga. Man får tips, råd och knyter nya bekantskaper!

Alltid roligt med många kommentarer!

Och när nya bloggar hittar till en =)



Hoppas det går bra för Emmy =)

2010-02-02 @ 21:51:48
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så härligt att ha ett barn som GILLAR att sova. Sedan sVea var liten har hon knappt sovit, trodde nästan det var något fel. Hade ju hört om bebisar som sov i timmar... pyttsan! Hon sov max 20 min åt gången :-/ Så jag hoppas nr 2 är av en annan sort och blir lik sin mamma - dvs älskar att sova ;-)

Kram kram!

2010-02-03 @ 09:21:02
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0