Länge sen..

Jag nu har det gått någon dag sen jag visade något livstecken här på bloggen men så kan det vara ibland... Nu är det helg och det är sååå skönt. Har otroligt hektiskt på jobbet och det känns, för på kvällarna är jag väldigt trött numera.

Igår var vi och firade storebror som fyllde år. Där fick vi kanongod smörgåstårta och många andra godsaker, Tack för det!

Nu är det en vecka kvar tills det är sportlov. Då har vi tagit ledigt för att åka till Saxnäs. Där kommer det att bli fiske, fika och mat ute och allmät mys! 

Svärmor och svärfar har hyrt hus där i några veckor så de kommer att vara där samtidigt. Det är kanonbra för då kan svärmor vara med Emmy och Alva om vi vill fara ut och fiska lite tidigare eller/och om det är väldigt kallt...

Vi kommer att bo i en av stugorna vid hotellet.

Klicka för att se nästa bild

Nu har hotellet äntligen fixat till poolen så den här gången kommer det att blir bad!


Kommentarer
Postat av: vendela

Vad mysigt det såg ut där :-) Kan tänka mig att det blir en skön avkoppling att vistas där en vecka!

2010-02-27 @ 12:09:30
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0