Kärleksfull dag!

Idag fick jag en överraskning när jag kom hem från jobbet. På bordet i köket stod en fin bukett från Blomster med en sött kort från min härlige man! Han hade tjuvstartat med Alla hjärtans dag!

Sen kom tjejerna med ett fin kort med en handskriven text som värmde mitt hjärta! Överraskningarna fortsatte när jag sen fick hör att bastun var uppvärmd och jag fick ett glas vin i min hand. Efter bastun skulle jag sen bli bjuden på en smarrig middag! Vilken man jag har :-D

Efter en lång skön bastu så klev jag upp och blev serverad en sagolik middag: Lax med krämigt philadelphia- och västerbottensosttäcke, pressad potatis och sallad. Oj, vilken favorit det blivit!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Men vilken superromantisk man du har! De växer inte på trän precis ;-)



2010-02-13 @ 13:33:10
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: fia

å va härligt att få så där spontant pyssel och god mat .

Önskar dig en trevlig helg .

2010-02-13 @ 14:11:14
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0