Erbjudande om Buzzador-test

Nu har jag fått chansen att vara med i ett
Buzzadortest.

Det är Dove Invisible som ska testas. Jag har anmält mej och sen får vi se om jag får chansen att vara med! Är du medlem? Om inte, regga dej här!

Så här skriver Buzzador om produkten:

Dove Visible Care med Nutrium Moisture kombinerar två av hudens egna fuktighetsbevarande ämnen. Huden blir mjukare och smidigare efter sju dagars användning och efter bara tre veckor är resultatet märkbart med en synligt vackrare hud.

Nutrium Moisture är ett genombrott på duschtvålsmarknaden då det är en unik kombination av skonsam rengöring och återfuktare som är identiska med hudens naturliga ämnen. Dove VisibleCare innehåller betydligt mer av hudens naturliga återfuktare än vanliga duschtvålar.

Kommentarer
Postat av: Anne

Morrn!

Så kul att Du kikade in på min blogg!



Mönstret till Hallo Kitty hittade jag på nätet (tyvärr missade jag att ange det i mitt blogginlägg) Men här kommer adressen:

www.idaskreativa.blogspot.com

kika i vänstra listen under gratismönster!



Den var rolig och ganska lätt att virka!

Hoppas att du får en skön dag trots vinterkylan som biter i kinderna.

Kram

2010-02-05 @ 08:14:33
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Sockenvägens Söta

Mönstret jag har är inte på barbapapa utan på tjejerna i familjen, så vill du göra barbapapa och barbamamma får du förstora och göra om mönstret, då killarna i familjen ska göras måste man ta bort knoppen på huvudet + göra den rundare nertill.

Har bara papperskop på mönstret men kan skicka med det med mamma på dagis någon dag så kan du hämta det där å lämna det där när du kopierat. Som "tack" vore du hygglig om du tog två extra kopior till mig och lämnade där då jag lovat två till mönster men inte orkar skriva av allt och maila lite lat Så till veckan om inte jag är på BB ellerr glömmer bort det bör du ha mönstret, påminn mig annars!



Trevlig helg!

2010-02-05 @ 09:53:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja vi har också en sån där Trofast möbel på Neos rum, och den är kanon, men en himla oreda blir det i lådorna. Skulle nog behöva göra en ordentlig rensning och ta bort allt som är trasigt eller som han inte leker med längre. Men det får bli sen nångång, blir trött och slut av att bara tänka tanken ;-)

2010-02-05 @ 10:31:38
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Kia

Jag med har fått erbjudande att av vara med! :) Får se om vi får vara med båda två då! ;)

Kram

2010-02-05 @ 23:50:37
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0