Strykhög som K2

Ja, vad gör man när strykhögen är lika hög som K2
och solen strålar från en klarblå himmel?



Jo, då flyttar man helt enkelt ut!

Har strukit en hel hög med skjortor idag samtidigt som jag fick lite sol på mej!
De som blev kvar ska få åka till Röda korset,
för det är kläder jag aldrig kommer att ta på mej.

Imorgon ska jag försöka ta tag i de två garderober som är i
Emmys rum så att jag kan få plats att flytta in hennes kläder dit.
En av garderoberna vill hon ha till "saker" så att det inte
är så mycket grejor framme inne i rummet. Vi får väl se hur det går...

Mellan skjortorna så fotade jag lite blommor som är så vackra just nu...




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men du, detta var ju synnerligen smart. Ska jag komma ihåg när solen skiner å man har tvätt att stryka :-)

2010-08-18 @ 21:13:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0