Hemmapyssel och EKG-kontroll

I veckan har jag donat här hemma. Panelen i vår "syrum" är nu målad i samma färg som övrig panel blev målad i för nåt år sen. Det rummet ska sen inrymma Alvas garderob, pyssel-/sybord till mej och en massa hyllor för förvaring av filtar, kuddar och andra inredningsgrejor. Sen ska det stuvas om i våra andra garderober. Emmys kläder ska flyttas in i hennes rum i en garderob där det nu finns påslakan, dukan mm. De grejorna måste jag då hitta nåt bra ställe för :-D Ja, det blir spännande .....

Igår var vi till Umeå för Emmys halvårskontroll av hjärtat. Där satte hon också på EKG-bandspelaren som hon ska ha till klockan 15 idag. Nästa gång ska hon göra arbets-EKG igen. Vi åker på kontroller av hjärtat en gång i halvåret.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är samma stugor :-) Våran hade dessutom helt nyrenoverat modernt kök, kändes rätt lyxigt med inbyggd varmluftsugn och micro i en campingstuga, modernare än hemma ;-)



Dit kan jag verkligen tänka mig att åka fler gånger :-)

2010-08-10 @ 21:42:04
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0