Grattis Erika

Ja, idag passar det att sända ett stort grattis till Erika Selin, från Dorotea, som gick vidare till kvalet i Idol.

Erika Sehlin Foto:TV4
Foto: TV4

Igår slocknade Alva vid 20.30-tiden till Idol och Emmy strax efter.. Därför var de pigga och glada vid 8-tiden då båda ville upp och morgonfika. En härlig lördagsmorgon som vanligt alltså! Nu har jag läst tidningen och ätit en god frukost och snart ska vi väl försöka oss på Melodikrysset.

Igår gjorde jag om i köket och satte upp enfärgade plommonlila gardiner. De köpte jag av en torghandlare i veckan för bara 125:- / par! Vilket fynd! De lila kuddarna och lite annat som var tänkt för TV-rummet har också åkt fram i köket. Nu skulle jag behöva nåt snyggt tyg att klä dynan på kökssoffan...

Ska ta och försöka få till några bilder ifrån köket och TV-rummet (som brunt/orange) under dagen idag så att ni får en liten glimt av hur det ser ut!!

Vad tänker ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0