Ännu en vinst!

Igår fick jag ett brev på posten där jag vunnit två biljetter till The September Issue. Här i Dorotea lär filmen inte visas och jag ser inte att det går i Umeå heller.... Ja, ja, får se vem jag kan skänka dem till som kan gå och se den. Filmen är en dokumentär om Anna Wintour, Vogues mytomspunna chefredaktör, som blev känd för den stora massan genom Meryl Streeps Oskarsnominerade porträtt av henne i filmen Djävulen Bär Prada.

Dokumentären The September Issue skildrar verklighetens tidningsredaktion och det nära samarbetet mellan modeskapare, modeller, stylister och inte minst Vogues medarbetare, under produktionen av det största modenumret någonsin, 2007 års September Issue.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Vart vinner du allt? ;)

2009-09-08 @ 17:56:56
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0