Snart fredag igen...

Ja, nu är det strax fredag igen. Veckorna går otroligt fort men senaste tiden har jag känt mej otroligt trött. Måste vara mörkret som gör att jag är tröttare än vanligt. Det är också ett j_kla tempo på jobbet med väldigt många bollar i luften samtidigt, det kan nog också vara det, som gör att jag är trött på kvällarna.

I alla fall så känns det skönt att det är fredag imorgon. Då ska Emmy iväg på ett efterlängtat Disco! Det är Halloween-tema, så här en vecka före - och tydligen så ska hon vara utklädd...

Jag är usel på det här med att fixa utklädningsgrejor så det blir nog nåt enkelt. Hon vill vara häxa och i garderoben finns en svart/mörklila klänning. Ihop med svarta strumpbyxor blir hon ju i alla fall väldigt svart... Hon har haft en svart "häx-hatt" men den var tyvärr för liten. Ja, ja, vi får se vad vi hittar på!

Imorgon kväll vankas också Idol! Läste just recensionerna från genrepet på Aftonbladet och Erika anses vara HET!! Roligt Roligt!!


Erika Selin – ”Here without you”

Med förra veckans attityd fortfarande dunkande innanför huden vänder Doroteatjejen vad som hade kunnat bli rocktemats sömnigaste såstrampare till en spetsig uppvisning i power. Hon lyser av självförtroende och när hon i crescendot tar i så att de åltajta brallorna nästan spricker skulle hon kunna sjunga omkull en mellanstor mellansvensk gymnastiksal.

Dagsform: Het.

Bild och text: Aftonbladet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0