Buzzador tar omtag!

Nu tar Buzzador omtag efter ett trögt 2009. Under 2010 har de
många spännande kampanjer på gång!



De har skapat en ny webbplats för oss som är Buzzadorer med många bra nya funktioner!

Under nästa år kommer de ha speciellt många kampanjer riktade mot
föräldrar med barn i olika åldrar. Passa på att registrera dej nu
så att du kommer med som Buzzador!

Vad är en Buzzador? Jo, som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

Är du dessutom bloggare? Nu har de skapat BuzzadorBLOG med speciella fördelar och möjligheter för bloggare!

Har du inte reggat dej tidigare? Gör det nu!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Guuud så härligt det lät! Ni verkar vara duktiga på att åka iväg så där någon gång då och då. Jag och gubben har sagt att vi ska göra det också men så rinenr tiden iväg och snart är vi 4... För vår del känns det nog lyxigt med barnvakt över dagen, lunch/middag på tu man hand, iget man direkt är bortskämd med :-) Rätt som det är så "kutar" vi nog på varandra, för är man i Umeå träffar man ALLTID folk hemifrån, speciellt på Mias Lustgård. Trevlig helg!

2009-11-13 @ 08:05:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag är så besviken på Buzzador. Gick med där för något år sedan och fyllde i mina intressen osv - men alla erbjudanden jag fick gick stick i stäv med mina önskemål så det var faktiskt inget jag kunde nappa på. Fick bara erbjudande om att testa betalkort och dylikt, inte ett enda test på någon produkt man kan testa i hemmet...

2009-11-14 @ 12:09:43
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0