VAB

Ja, i dag har jag "vabbat" med Alva. Hon har varit snorig och hostig i helgen och behövde en dag för att återhämta sej. Tidigare i helgen hade hon feber men det har hon inte längre. Emmy kom hem från förskoleklass vid 12-tiden och då blev det fullt ös.... Åkte till Sportaffären här i Dorotea och köpte "riktiga" stövlar åt Emmy med lite högre skaft. Hon har blött sej flera gånger när hon haft de låga stövlarna så nu blev det Tretorn Strong-stövlar!

Jag har kunnat jobba en hel del här hemifrån idag med ett kursmaterial. Jag ska hålla i en kurs på jobbet under tre dagar (tre olika grupper) där innehållet ska vara "Grunderna i Picasa, FirstClass och kanske lite Excel". Rolig blandning va ;-)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Å, skulle behöva gå den kursen som handlar om picasa med dig :-)



Har laddat ner det programmet - men inte 17 vet jag hur man använder det :-(

2009-05-06 @ 17:51:49
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0