Jätteroliga spel!! GRATIS!

Ja, innan jag nattar måste jag tipsa om det här tidsfördrivet. På sajten GameDuell kan du spela en himla massa roliga spel, helt gratis. Där spelar du mot riktiga motståndare och det är verkligen skoj! I mej bor en liten spel-dj_vul så jag är en frekvent besökare :-)

Till att börja med får du 1000 Gkr (leksakspengar) att testa lite olika spel för, men vill du sen, när du blivit varm i kläderna, spela om riktiga pengar, så går det också.....

Bland annat kan du spela dessa spel:

106x74 Sudoku Domino 106x74 FreeCell 106x74 Jetris 106x74 Mahjong Flowers 106x74 Pyramid

Kommentarer
Postat av: Sofi H

Tack så mkt :)



ja, orkidéer är vackra blommor, verkligen!

Jag äger två stycken bara, en som håller på dö och en som blommar riktigt snyggt.

Jag är gräslig när det gäller blommor, särskilt orkidéer.. fick en jättefin rosa orkidé av mina föräldrar när jag fyllde år ifjol. tror den dog direkt.. den som blommar just nu, ja den blommar endast för att jag köpte den igår ;-)

2009-03-17 @ 19:37:58
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Tack för tipset, jag brukar faktiskt göra en liknande variant och den senaste har faktiskt överlevt fram till nu.. vi har ju inte bott hemma på 1 månad, så det kanske beror på det? (vi kan ju skylla på det iaf)



Ska verkligen försöka få den här blomman att överleva och kanske till och med blomma igen, vore ju grymt kul!



Långa kommentarer är bara roligt :-)

2009-03-17 @ 20:18:30
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0