Fiskerapport

Nu kommer jag att drömma mardrömmar. Idag har jag tappat den största fisk jag någonsin sett på kikmete. Hugaligen vilken fin fisk. Det är nästan så att jag inte har nån lust att fortsätta ;-(

Men, det måste man ju, nu har vi ätit lite lunch och nu drar vi ut en sväng till innan middagen.

Tjejerna åker tefat med Lova i backen bakom stugan.

Har försökt att skicka in en bild på Emmy och en på Alva men det funkar inte. Det blir bara ett foto som kommer med fast jag skickar flera mms... Mysko.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, så låter det ju alltid. Det man tappar är det största man har sett!!!!!!!!!!!! ha ha

2009-03-04 @ 09:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0