Djup bloggsvacka :-)

Ja, i veckan har jag lyst med min frånvaro på bloggen. Varför vet jag egentligen inte. Har väl haft för mycket att göra helt enkelt...

Den här veckan har Emmy badat på badhuset tre gånger... Tisdag med förskoleklass, Onsdag med mej, Mats och Alva och sen idag var vi på Lek och Plask med Simklubben. Jag själv har badat både Onsdag och Torsdag så jag känner mej helt "urlakad" :-) Måste ju faktiskt tillägga att det är varmbad nu och därför har jag vågat mej dit. 34 grader i vattnet, det ni!

Idag var jag och snavade när vi gick på lunch så nu har jag ont i ett knä också. Tror att det kan ha med ryggen att göra för jag har blivit sämre i ryggen, mycket stelare och konstant ont... Mitt diskbråck sitter på vänster sida och jag har en teori att vänster ben inte riktigt är lika stabilt just därför... Känner mej som en krympling... Men, man ska inte klaga! Det kunde ha varit mycket mycket värre! Slut där om mina krämpor, tror faktiskt att det är första gången jag nämnt dem :-D Finns ju roligare att läsa än om kroppsliga krämpor, ha ha.

Imorgon är det fredag och då ska vi kvällsmysa med tjejerna och se Let's Dance. På Lördag blir det förmodligen att fiska på Lions pimpeltävling på Bergvattensjön. Vi har tur som bor precis vid sjön så det är enkelt att ta sej ut!


Vad ska ni göra i helgen! Kom igen nu, skriv en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Kia

Vi ska också pimpla på lördag, eller barnen iallafall! Sedan tänkte jag och Micke gå på dansen på kvällen! Hoppas att det blir mycket folk! Kram

2009-03-12 @ 20:33:33
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Sofi H

Ja, visst är dom söta dom små ;-)



I helgen ska jag mest vara i stallet.

Har jour på lördag och en teorilektion på söndagförmiddag. Min "lediga" tid ska nog spenderas åt god mat och ett allmänt lugn här hemma.



Kanske snusa lite valp, jag som inte nyser ;)

2009-03-12 @ 21:48:54
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: lova

I häggis är de mys som gäller! linnea följer med hem så de blir väl bli lite film och götta ;)

Sen så kanske de blir häggåslillsjön på lördag! kram

2009-03-13 @ 15:37:35
URL: http://lovagahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0