Gratulationer!




Idag, så här i regnet, passar jag på att göra ett gratulationsinlägg! Min systerdotter Sara fyller år idag, men eftersom hon jobbar och står i, i Umeå så träffar vi inte henne nåt på födelsedagen. Vi skickar ett stort GRATTIS till henne i alla fall!!

Dessutom fyller min brorsons flickvän Emma också år idag! Vi skickar naturligtvis ett GRATTIS till henne också! Det var Emma och Jonas som tog med flickorna på djurparken i Lycksele igår och sen var barnvakt resten av kvällen också....! Det var uppskattat kan jag tala om :-D TACK för det också!

Igår passade jag, Mats och min bror på att fara och fiska i några timmar då tjejerna var på djurpark. Vi fick några fiskar, trots det höga vattenståndet. Med allt det här regnet som kommit sista tiden så är det nästa värre än när det är vår... Trodde faktiskt att det skulle vara fint idag eftersom det var klart och fint vid 01-tiden i natt, men se så fel man kan ha. Just nu häller regnet ner och det ser jämnt grått ut på himlen... Trist!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tack för gratulationen! ;) kram till er!

2009-07-29 @ 07:51:38
URL: http://alaelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0