Uselt på TV?

Är det någon fler än jag som tycker att det är uselt på TV:n just nu. Inga serier har börjar (som jag brukar se i alla fall...) och inga bra engelska deckare heller. Under julen har det förut brukat vara några Kommissarier Lynley eller nåt sånt. Det bästa man kunde hitta under årets jul var väl Frost och det var repriser...

Jag saknar Cityakuten, Desperate Housewives, CSI mm mm. Visst ser jag mycket seriöst på TV:n     :-D

Har du något att tipsa om som går på TV:n och som är värt att titta på?

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag tycker att "Såld på hus" på TV4+ var en kul idé, tror det är på tisdagar kl 21. Har bara sett ett avsnitt men det var klart godkänt.

2009-01-22 @ 09:07:12
Postat av: Vendela

Ja, det är uruselt på TV nu. I höstas var det så mkt så man kunde inte se allt och nu är det nästan ingenting :-( Det jag följer nu är: Andra avenyn på tisdagar, Lets dance på fredagar samt postkodmiljonären fredag/lördag. Det är väl det enda. Jag hoppas de kommer igång snart.

2009-01-22 @ 10:11:21
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är gjort så att man kan fästa band över fötterna, men det följde inte med några. Jag har fått byta ut de "järnband" som följde med då de var alldeles för stora för hans små fötter och har bundit fast skorna med vanligt rep istället :-)

2009-01-22 @ 10:39:59
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det är super trist på tv:n just nu =( Brukar bara se let´s dance och körslaget på hela veckan typ! Ytterst sällan det är någon mening att slå på dumburken =p Så nu LÄNGTAR jag efter att alla serier ska börja igen!!

2009-01-22 @ 12:05:54
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Erika

Måndagar är det ju CSI, tack å lov. Tisdag var det bygglov å igår var det arga snickaren å såld på hus som jag såg....men jag längtar så jag döööör till Grey´s & Medium börjar igen!!!

2009-01-22 @ 17:00:37
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0