Besök i Vilhelmina

Idag har jag, min syster med dotter, Emmy och Alva varit till Vilhelmina. Gjorde ett besök på MIO där det var REA.

Den här möbeln är jag sugen på...


Vi har ett furubord och stolar som verkligen sett sina bästa dagar....

Där var det även rea på julsaker (60%). Fyndade ett ljusfat och tre utbytbara plattor till samma ljusfat. Dessutom köpte jag två ljusstakar i kub-form (också Cult Design). Allt detta för endast 96 kronor. Visst kan ni hålla med om att det var ett fynd?



Efter det så blev det besök både på Blommona, Sportringen och ICA Tallen där vi fikade mackor och lite godsaker!

Kommentarer
Postat av: EmmaAppel

God Fortsättning! :) jag hoppas allt är bra med er. kram

2009-01-02 @ 20:05:27
URL: http://emmappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0