Morgonmys

Ja, nu är det söndagmorgon och vi har sovit ut. Jag hade tänkt mej en liten skotertur idag och det såg lovande ut när jag tittade ut genom fönstret. När jag sen kom in i köket och såg att det var -22 grader, ja då var det bara att ge upp dom tankarna. Istället så gör vi det här:



Yatzy alltså...... Jag fick just stryka Stor stege....

Idag är bror och svägerska i Saxnäs och fiskar. Där var det -15 grader. Det blir spännande att höra om de får någon fisk. Nu börjar vi längta efter fiske där uppe...... Vecka 10 ska vi dit och ha en härlig vecka är det tänkt. Då har bror och svägerska hyrt Dagnys Torp och då hänger vi med :-)

Alva sitter och mår gott i TV-rummet och ser Lilla spöket Laban.....

Nu är Yatzy-omgången snart slut och då får vi se vem som vunnit! Resultatet är klart! Emmy vann som vanligt!

Kommentarer
Postat av: LindaN

Hon är så himla söt Emmy.

2009-02-01 @ 22:44:25
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0