Jag blev utmanad!

Blev utmanad av http://lillatjejligan.blogg.se att svara på dessa frågor:

Vilken mat äter du ofta?
Vi äter ofta mat som innehåller köttfärs, t ex: Köttfärsbiffar, tacos, köttfärssås, pizza med köttfärs mm.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Om jag är på ett ställe där hjälp uppskattas så hjälper jag till! Vill värden/värdinnan sköta det själv så respekterar jag det!

Var sitter du helst när du bloggar?
Framför TV:n med bärbara datorn

Köper du ofta Triss?
Nej, aldrig

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Jag har varit utomlands en gång och det var med min syster till Dominikanska Republiken (Cabarete). Det var en drömsemester. Med familjen så är förra sommarens semester i Orsa den bästa på länge, trots avslutningen som innebar magsjuka....

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Kanal 3


Regler för utmaningen:
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar härmed:
* Ida
* Sofi
* Bea
* Vendela

Kommentarer
Postat av: SofiH

Sedär! Får minsann anta den utmaningen då :-D



Hoppas allt är fint hemma i Dorotea.

Här i jämtland är det kyligt.

2009-02-01 @ 22:14:59
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Vendela

Har antagit utmaningen :-)

2009-02-02 @ 19:41:54
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0