Söndagslugnet

Nu har söndagslugnet lägrat sej över huset. Barnen sover och mannen är ute på älgspaning ;-) Själv har jag satt mej framför TV:n och ser Vad blir det för mat med Per Morberg. Ikväll lagar han Per Morbergs laxtatar, fylld lammbringa, tomatsalsa och saffranspannkaka med salmbärsylt.  (Recept på recept.nu).

Imorgon är det en stor dag för Emmy för då börjar hon första klass! Hon har funderat en del på den här dagen och säkert varit lite nervös... Ska bli spännande att höra imorgon eftermiddag hur dagen har varit!

Om du har lust att vinna vackra Green Gate-muggar, då ska du titta in hos Stjärnor & Champagne - det har jag gjort!


Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Håller tummarna för dig i tävlingen då :) Fina muggar!



Vad spännande att börja första klass, jag tyckte också det var lite spännande som mamma. Det kändes konstigt att ha så stora barn och gå på föräldramöte när jag själv känner mig så liten :D



Ha det gott,

Kram Therese

2009-08-23 @ 21:53:51
URL: http://www.tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0