Prisvärd postorder!

Vilken kanon-postorderfirma jag hittat. Titta bara på collaget nedan. Jätteprisvärda barnkläder!!  Använd länkarna nedan för att ta dej till sidan och ange sedan koden 93100 så får du 10% extra välkomstrabatt!!

1. Tunika+Tröja+Leggings - 129 kronor

2. 6-pack trosor - 69 kronor

3. Klänning + Leggings - 99 kronor

4. 2-pack tröja - 69 kronor

5. Tröja+Topp+Leggings - 149 kronor


Jag tycker att det är makalöst bra priser!! De har även dam och herrkläder! Hittade just även flera olika förpackningar med strumpbyxor. Eftersom jag har en strumpbyx-tokig tjej så passar det också jättebra :-)




Kommentarer
Postat av: Vendela

Å, tack för tipset! Ska genast lägga in en beställning till tjejen min :-)

2009-08-25 @ 18:38:16
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: jenny

Åhva fina kläder och billiga=) Tack för tipset!!

2009-08-26 @ 20:11:50
URL: http://livetinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0