Helgens händelser

I går for vi ut till min svåger Kent och Hillevi. Där blev vi mottagna av två hästar som frustande sprang runt i hagen för att visa upp sej för oss ;-)

Kolla på de härliga hästarna här nedanför:



Ute där de bor är det idylliskt och jag kände faktiskt ett visst sug över att flytta ut i en by igen. Att få fixa och dona i en riktig trädgård, kunna gå ut helt ostört på gården utan att någon granne ser varje steg man tar osv osv.

Sen fick jag tillbaka min sans och insåg att det är rätt bekvämt att bo inne i samhället eftersom vi båda jobbar här och barnen går förskola och förskoleklass här.... Det är ju väldigt enkelt när man har bara har ett antal hundra meter in till jobbet.... På vardagarna så befinner vi oss, alla fyra, inom en diameter av hundra meter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0