Alva äter sent...

Idag har jag varit i Lycksele på jobb och kom hem vid 17.45-tiden. Då hade Emmy besök av en kompis och Alva låg och sov..... Hon hade inte sovit nåt idag och sen hade hon klagat över lite ont i ögonen och nu är hon också lite snuvig. Kan nog vara en förkylning på gång verkar det som.

Jag hoppas att hon inte blir alltför dålig då man hoppas på fint väder så att vi kan vara ute och må gott i helgen. Baksidan har nu tinat fram och en ny grill står och blänker på altanen ;-) Kolgrill blev det såklart igen. Gasolgrill skulle jag kunna tänka mej om man t ex vill grilla på några korvar till lunch utan att ha planerat det.

När Alva vaknade var hon hungrig och då åt hon först en full tallrik med fil och  müsli. Efter det så säger hon... - "Mamma, nu är jag sugen på korv och makaroner". En hel tallrik med korv och makaroner slank också ner i magen. Vad händer sen, jo då vill hon också ha en glass.... Matlusten är det alltså inget fel på :-D

Här kommer ett litet ät-collage ....


Kommentarer
Postat av: sara

haha, hur får hon plats me allt i den där lilla lilla magen?! :P haha! om du ska beställa nått från ikea så drar vi ner dit imorrn så du vet ;) kramkram!

2009-04-30 @ 07:47:51
URL: http://alaelias.blogg.se/
Postat av: Designtjejen

oJ, så söt!!

2009-05-04 @ 17:25:48
URL: http://www.tv4.se/designtjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0