Födelsedagar!

Ja, den här veckan är det inflation i födelsedagar :-D

Idag fyller min man och min brorson år, på onsdag är min egen stora dag och på fredag fyller brorsdottern år!

Jag och Mats bjuder på tårta på Onsdag så är du sugen kan du ju titta förbi, ha ha.

Idag har Mats varit hemma med Emmy på grund av hennes hosta och besvär med andningen (förkylningsastma). När jag kom hem från jobbet hade Mats planerat för en kanon-god födelsedagsmiddag. Jag tog hand om att göra biff-färsen och sen rulla/platta biffarna. Sen tog Mats vid och gjorde resten. En supergod middag blev det med klyftpotatis (kryddade med paprikakrydda och grillkrydda), köttfärsbiffar och sås gjord av creme fraiche och grekisk vitlöksost. (jo, jag vet, han lagade mat på sin födelsedag.....)

Den här maten är en klar favorit för oss alla, inklusive våra två små tjejer!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, och fler födelsedagar blev det för mig!!

Blev moster i lördags och faster igår!! =))



2008-09-16 @ 10:12:05
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0