Tränings-Mecka?

Ja, nu händer det saker och ting på träningsfronten här i Dorotea. Nu utökas utbudet med Spinning. Tidigare fanns det faktiskt redan ett helt OK utbud för att vara en kommun med bara ca 2940 invånare! Förut fanns det Gympa, Aerobic, Vattengympa, Aqua-träning, Korpen-volleyboll, Core och nu också Spinning! Grattis Dorotea !! :-D

Själv så har jag anmält mej till Tisdagens Spinning-grupp, jag hoppas att min rygg klarar av det. Själv har jag en träningscykel i garaget och det har funkat rätt bra, trots mitt diskbråck...

Kommentarer
Postat av: Kia

Ja, visst är det underbart att Dorotea har så mycket att erbjuda. Finns något för alla. Dock gillar jag inte tiden 16.30. Tror inte jag orkar spinna på hungrig mage! ;) Jag kör på gympa tisdagar, vattengympa torsdagar och nåt pass på crosstrainern i mellan....Och så promenader då...GRATIS! ;)Kram

2008-10-30 @ 21:51:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Postat av: HannahSthlm

Vad trevligt att du är med i min Pink Is the Link-Tävling! Lycka till!:)

2008-10-31 @ 17:43:58
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0