Söndagspyssel

Idag har det blivit lite allmänt "pyssel". Tvättstugan är nästan tömd (förutom det som är nytvättat), Emmys rum är städat och nu försöker jag röja i vårt "datarum". Jag har det som mål varje dag, men jag kommer aldrig riktigt ända fram.... Måste nog försöka igen ;-)

Inne ligger köttfärs och tinar för sen ska det lagas Lasagne. Det är en bra rätt eftersom det blir rätt mycket så man kan äta en gång till under veckan... det uppskattas. När man väl kommit hem från jobbet (efter hämtning på förskolan och fritids) så har man inte någon större lust att laga något tidskrävande. Då är det perfekt att ha maten klar!

Vad har ni hittat på idag då, mina läsare?

Kommentarer
Postat av: SofiH

Visst är det så ibland och det är ruskigt jätte trist!

Men eftersom jag tog mig sån tid och åkte flera mil och grejade på så tyckte jag att några bilder var värda att publicera iaf :P



Jo, jag fick ett nytt jobb här.. därav flytten.

Jag jobbar på Info Cares kundcenter i Stugun.

Gjorde första dagen i måndags och det är grymt mycket man ska få in i skallen..



Bor med Jonas 8km utanför stugun, i en miniby som heter Bomund :-)(ruskigt roligt namn)

2008-10-12 @ 14:29:55
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: SofiH

Du har så rätt! En fin felstavning på Kälarne :D

2008-10-12 @ 14:30:56
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0