Saint Paulia - ett minne blott

Ja, idag har det också skett en stor rensning. Alla mina Saint Paulior har åkt ut i garaget för att sen skänkas bort om nån vill ha dom. Det var hela 30 stycken färdiga krukväxter och sen har jag ca 20 som jag drivit upp som behöver sättas i krukor. Varför har jag kastat ut dom då? Jo, flera personer har sagt åt mej att de är besvärliga för allergiker och eftersom jag har en dotter som har barn/infektionsastma så finns det ju bara en sak att göra, ut med dom!!

Istället pryds mina tre köksfönster av vita orkidéer. Inspiration till detta fick jag av Ida när jag såg hennes vackra egentillverkade tavlor. Jag är så sugen på att göra några egna tavlor också men jag får inte till några nog bra foton....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0