Regn och rusk

Igår kväll regnade det och åskan mullrade. Ovanligt tidigt faktiskt det här med åskan i år. Den brukar ju komma när det blir lite varmare och det brukar vara längre fram under sommaren....

Inatt regnade det jättemycket, det riktigt "skvalade" när det rann nerför taket och i stuprännorna.

Idag har vi haft en innedag eftersom vädret varit lite sådär. Tjejerna har myst och pysslat med lite av varje. En mjukglass på Statoil köpte vi oss i alla fall på eftermiddagen.

Ikväll har vi varit en snabbis till min bror i Häggtorp. De hade kommit helskinnade hem ifrån en bilresa på upp emot 240 mil.... (fram och tillbaka till Växjö). Lova, min brorsdotter har varit ner och varit med på en radiokonsert som ska sända i radio!

Nu sover båda våra tjejer och min man ser ishockey! Då passar jag på att blogga lite :-)

Hur har helgen varit för dej? Vad har du gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0