Bingo!!

Jag är uppväxt med Bingo och min mamma spelar bingo året runt på olika platser här omkring. Nu har jag märkt att även min systerdotter Anna gillar bingo och hon ser fram emot den stundande bilbingon som snart börjar :-)

Jag har spelat mycket bingo i mina dar men sedan jag fick barnen så har det blivit mera sällan.

Bingo på nätet spelar jag däremot lite nu och då och nu hittade jag en ny sajt där man får 50 kronor gratis att spela för! Inte illa :-) Anna, häng på!





Ska ta och regga mej själv nu och förhoppningsvis vinna lite pengar ;-)

Kommentarer
Postat av: anna

haha!
:) oja! de ska bli sommarens nöje faktiskt!
får regga mig på den där sidan imorrn, tänkte sova nu! :)

godnatt! KRAM!

2008-05-27 @ 23:03:09
URL: http://www.anraunfaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0