Få hem testprodukter gratis!

Har du gått med som än? Inte?

Då tycker jag att du ska göra det via den här länken

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Det är helt kostnadsfritt!

Själv har jag fått hem ostar, kycklingdelar av olika slag, deodoranter, Flux munskölj, Tuggumin och halstabletter. Min syster har just nu hemma en eltandborste för testning. Om hon visar upp den enligt instruktionerna så får hon behålla den. Kanonbra faktiskt!

Du får hem ett paket med ofta ett stort antal av produkten så att du både kan testa själv men även då lämna till dina vänner för test. Faktiskt ett väldigt skoj sätt att få människor att testa nya produkter!!


Kommentarer
Postat av: Anna/E-tuna

Jag har gått med i Buzzador men hittills har jag fått så "tråkiga" kampanjer som jag bara fått tacka nej till; typ citi travel pass. Jag har ju inte ens fyllt i att jag är intresserad av resor. Vill ju hellre få hem typ något ätbart att äta, eller någon skönhetsprodukt att testa :-) Hoppas det kommer något sådant snart!

2008-06-29 @ 17:29:45
Postat av: Anna/E-tuna

hi hi "något ätbart att TESTA skulle det ju vara" :-) Lät som att jag håller på svälta ihjäl :-)

2008-06-29 @ 17:30:58
Postat av: Lindaskrypin

Re: Anna

Ja, det kan ju dryga ut matbudgeten lite om man får något ätbart :-D



Nej, skämt åsido så är det ju faktiskt roligast att få något ätbart. Ostarna och kycklingen var kanonbra produkter båda två!

2008-06-29 @ 19:24:21
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja, jag har varit med ett tag, den nu på sista tiden har det bara kommit tråkiga saker, som City travel pass och liknande... Men jag fick oxå kycklingen, det var super gott!! Nu väntar jag på nästa paket!

2008-06-30 @ 13:15:22
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Anette

har addat det sen för ett litet tag sedan. bra med tips tycker jag :)

2010-01-20 @ 17:28:09
URL: http://lifeofnett.blogg.se/
Postat av: Annika Eriksson

Ja jag är mycket intresserad att få vara med i Lindas krypin.Att få testa oklika produkter skulle vara inspirerande och roligt.Med vänlig hälsning Annika

2010-11-17 @ 01:12:09
Postat av: Emma

Är redan medlem där o har testat lovefilm, ansiktscreme och endel annat. Riktigt kul ju. Var dock väldigt länge sedan jag fick något nu :( Har du fått på sista tiden?

2011-01-20 @ 08:29:28
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: ingela

Hallo...Jag är intresserad av att vara med i någon sorts testprodukt, men binder man inte upp sig på något man inte kan bli av med? tacksam för svar.

2011-06-13 @ 14:42:56
URL: http://www.ingelacronholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0