Dagens tripp

Ja, idag har vi varit till Lycksele på kontroll av Emmys astma som jag bloggat om tidigare. Resultaten på "blås-testet" var betydligt bättre än förra gången fast hon är förkyld. Vi får fortsätta medicinera som nu tills hon blivit frisk från förkylningen, sen ska vi prova att dra ner medicinen och se hur det går.

Efter en snabb lunch på Frasses och bus i bollhavet så hann vi med lite shopping också, mamma, Emmy, Alva och jag. Vi var på Jysk och köpte en mörkläggningsgardin som ska sitta i Alvas rum. Det var en mörkblå med små stjärnor på, fakstiskt jättesöt!

Sen bar det av till Dollarstore för lite smått-och-gott-handling. Strumpor åt Emmy, disktrasor, muffinsformar och en massa andra förbrukningsvaror.

Sen bar det av hemåt efter en dag fylld med fart :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja de är verkligen bra, säg till om du vill låna dem, eftersom du bor så nära och är släkt med släkten så får du räknas som "de mina" ;-P

2008-06-18 @ 07:40:58
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: sara rara

hej hå, tänkte bara slänga in en kommentar så du ser min nya bloggadress ;) haha!

2008-06-19 @ 23:04:05
URL: http://alaelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0