Tårta igen :-)

Idag har Emmy haft sina närmsta kompisar på besök och bjudit på tårta och lite kalas. Det var ett litet med tre stycken syskonpar som var på besök. Vi är ett litet "gäng" som brukar följas på lite olika saker och det var också de barnen som kom på besök. Eftersom jag är urdålig på lekar så ställde jag iordning så att de först fick pyssla en stund med olika sorters stämplar och färg. Efter det så lekte de fritt innan det var dags för tårta.

Då blev det återigen den här favoriten, crisptårta :-) (Börjar ni bli less på mitt tjat om den tårtan kanske...)

Det var i alla fall Emmy som beställt att hon ville ha den och faktiskt så blev det en succé. Flera av barnen tog tårta flera gånger och det får man väl anse vara ett bra betyg.

Tack Kattis och Annelie för hjälpen också :-)

Som avslutningen så var det dags för fiskedam med påsar som innehöll lite smått och gott! Nu har jag städat bort resterna efter kalaset och sitter och tar igen mej ett tag!

Kommentarer
Postat av: erika

ja d blev faktiskt fint väder hos oss idag!så vi passadse på å vara ute!massa bilder finns :-)ni hade d också trevligt idag låter d som :-)

2008-07-11 @ 20:09:25
URL: http://maaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0