Feber...

Ja, då var det klippt. Efter tre dagar på förskolan efter en lång ledighet så åkte vi dit. Vi verkar klara oss från magsjukan (peppar, peppar) men nu har Emmy åkt på feber istället. Det verkar vara väldigt många som åkt på feber, mest bland barn.

Just nu så ligger hon och ser Bolibompa i sängen och Alva sover än... (hon gillar ju verkligen att sova...)

Själv så är jag hemma idag för Mats jobbar. Jag ska ta och koppla upp mej mot jobbet och jobba lite här hemifrån. Har en hel del som ska skrivas och det är ju lämpligt att göra hemifrån när man får sitta ifred ett tag.

Är ni, mina läsare, friska och krya?

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag höll Jennifer hemma denna vecka, så att vi fick vara friska ett tag nu...har ju varit inne med sjuka barn i nästan två veckor... =(
Så nu, peppar peppar, är vi väl friska allihop. Tilda är lite snorig och hostar lite ibland, men det är mycket bättre! Hoppas Emmy kryar på sig! Nu måste vi snart ta och träffas igen! KRAM!

2008-01-24 @ 09:20:24
URL: http://mammabeas.blogg.se
Postat av: Eva

stackars lilla gumman ge henne en stor kram från mig.

2008-01-24 @ 21:20:36
Postat av: Barbamorsan

Är ju perfekt när man kan fixa lite hemifrån. Vågar knappt uttala att vår Junior klarat sig från diverse "sjukdommar" ...

2008-01-25 @ 08:56:50
URL: http://barbamorsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0