Vilken lördag!

Ja, igår var det en bra dag. Jag hann med mycket mer än jag hade tänkt och det känns bra. Först hade vi mysmorgon allihopa innan Mats for ut i skogen en stund. Då passade jag och tjejerna på att ragga  en sväng. Vi hälsade på svägerskan i Kullerbackens bagarstuga och sen tittade vi in hos min bror som hade öppet hus på sitt företag.

Sen blev det bakning resten av dagen. Först bakade vi pepparkakor tillsammans och sen blev det bullbak för mej själv. Det blev saffransvaniljbullarna som jag bloggat tidigare om. Bakade av en liter så det blev gott om bullar! Goda blev de också :-) Åker ni förbi så får ni komma in och smaka, ha ha.

Idag ska vi göra pepparkakshus och garnera pepparkakorna vi gjorde igår! Myshelg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0