Söndag igen

Ja, så var det söndag igen och andra advent.

Helgerna går otroligt fort och nu längtar vi verkligen efter längre ledighet. Jag har sökt ledigt alla mellandagarna så vi får vara lediga från den 20/12 till den 7/1. Skönt!

Kommer du att vara ledig över jul eller jobbar du?

Igår var vi bjudna till Häggtorp på middag och sen såg vi Stjärnor på Is. Vinnare blev Markus och Johanna men jag tycker att det var två rätt jämbördiga par som var kvar. Jesper och Alexandra var ju också väldigt duktiga! Det var också skoj att få se ispanelen åka, de där mörka killen var ju superduktig!

Någon fler än jag som tycker att Scotts är den självklara vinnaren i Dansbandskampen?

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Det är förståss Larz-Kristerz från Älvdalen som ska vinna hela vägen!!!!

:)

2008-12-07 @ 16:40:11
Postat av: Ulrica

Hej!

Dags att träda fram ur skuggorna! Har faktiskt fått ok från chefen att vara ledig i hela 3 veckor! Tyvärr ska ju föräldrarna åka ner hit till Stockholm över jul, så det blir nog ingen hemfärd i år. Känns allt lite tråkigt. Tänkte också berätta att jag testade saffransbröden i helgen. Supergoda - men platta och breda....måste gjort något fel. Ändå hade jag måttstock för att kavla rätt bredd och längd! Bättre lycka nästa år helt enkelt.

Keep writing! Kram,

Ulrica. (Sundholm alltså)

2008-12-09 @ 09:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0