Gör en egen fotokalender!

Jag har hittat ett kanonbra program för att skapa egna kalendrar!  Det är gratis men man får gärna skriva i hans gästbok eller skänka en trisslott till honom :-)

Här hittar du information om det:
http://kjell.haxx.se/kalender/

Börja med att fylla i alla födelsedagar mm i textrutan på webbsidan. Sen bockar du i att du vill ha med exempelbilder och sen klickar du på Svensk kalender. Spara ner zip-filen till datorn och packa sen upp den till en mapp på datorn.

Dubbelklicka på Excel-filen som ligger i den nedladdade mappen. Följ instruktionerna på skärmen. Får du upp nåt felmeddelande så titta på webbsidan ovan för att se hur det åtgärdas!

Fråga mej annars, jag fick ett felmeddelande som jag lyckades fixa till :-)

Kommentarer
Postat av: Framkallning gratis

Hejsan, maila mig gärna på mailen jag kommenterade med. Så ska jag ge dig ett tips för bloggen.

2009-09-30 @ 15:39:24
URL: http://www.framkalla-kort.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0