Tänk dej - Plånboken spårlöst borta...

Ja, det här är ett rätt troligt scenario när man pratar om mej själv.... Ibland har jag faktiskt noll kontroll på var min plånbok finns, fast den är stor och röd....

Börjar man dessutom tänka på hur många kort som man måste spärra (körtkort, betalkort av olika de slag - ICA, Konsum, Statoil, OK, HM osv) blir det ju bara helt övermäktigt.

Har därför suttit och tittat på vad en spärrtjänst skulle kunna innebära och hittat en som jag funderar på och det är Spärrtjänst ifrån Onemax.

Den kostar 199 kronor / år och just nu får du 6 månader extra för samma pris.

Då behöver du bara ringa ett enda telefonnummer om du tappar plånboken så spärras alla korten du har anmält.
Visst vore det suveränt???

Har du tappat plånboken någon gång? Använder du dej av någon spärrtjänst?

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag ha tappa mitt VISA för andra gången i sommar! haha. men de ä ju bara Ett kort iof:P

2008-08-04 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0