Smoothie

Nu har just tjejerna fått lunch (Bullens pilsnerkorv och bröd) och själv har jag gjort mej en Smoothie med naturell youghurt, banan och 2 kiwi. MUMS säger jag bara :-)

Sen har jag försökt städa lite i huset och morgonens fruktansvärda ryggont blev lite bättre när jag "rekat till mej" :-D

Planen för idag var annars att jag skulle sitta på baksidan och sola eftersom det skulle bli kanonväder. Det blev däremot växlande väder och inte speciellt varmt....

Nu ska jag in och dona lite!

Vad gör ni så här på lördagen?

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjohoo.. Min lördag är som vanlig, nästan. En kompis kommer hit så vi ska hitta på nått, sen när hon farit ska jag väl städa överväningen eftersom den är så gott som min nu :)

2008-08-16 @ 13:07:35
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0