Blogg ifrån Umeå

Ja, just nu är jag i Umeå. Idag har jag varit på IT-koordinatorträff där jag mött IT-ansvariga från resten av länet. Vi var och åt middag på Teatercaféet och det var jättebra. Jag åt majskyckling med pommes frites och vit chokladparfait med björnbär och digestivekex till dessert. Väldigt gott var det.

Någon av Er som varit på Teatercaféet i Umeå?

Imorgon fortsätter vi mötet och sen återvänder jag hemåt framåt eftermiddagen.

Efter att vi slutat idag hann jag iväg och handlade tre par skor på Skopunkten...



Tre par för 548 kronor, det är inte helt fel..... Inga kvalitetsskor av äkta läder men jag gillar att ha några att välja på så för mej får de gärna vara lite billigare och så har jag några olika sorter att välja på än att jag har ett väldigt dyrt par.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den sista skon var jätte snygg :-)

2008-08-22 @ 09:54:37
Postat av: Linda

Wow vilket kap, jag är helt skofrälst. Patrik törs inte släppa in mig i skoaffärerna. Kallar mig "skooman"...



Visst ska du få lösen men maila mig på Valentin[email protected]

2008-08-22 @ 12:46:06
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: erika

Den översta finns även hemma hos mig! :)

2008-08-23 @ 19:33:57
Postat av: erika igen

Jobbade på Teatercafét i 3,5 år..å trivdes kanon...sen bar det hem till urskogen i dorro för å jobba på hotellet i Borgafjäll. Har dock inte sett den sista ombyggnaden på TC, men den hörs ha blivit nice! Saknar stället lite då & då :)

2008-08-28 @ 22:00:38
Postat av: Jenny Hamberg

Jag har ätit på tc.. sotad renfile.. kanongott!! =)

2008-09-01 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0