Äntligen lite varmare ute

Idag är det äntligen lite varmare ute och solen tittar faktiskt fram mellan molnen. Däremot så har det inte regnat på mycket länge så det är otroligt torrt ute. Hoppas faktiskt på lite regn så att inte allt ser så torrt ut...

Igår var vi till min bror med familj och grillade. Vi åt gott och surrade en hel del.

Idag har vi inga planer alls, vi försöker att ta det lugnt och bara mysa så här sista veckan innan vi börjar jobba igen.

På måndag ska jag och Emmy till Umeå och sätta på EKG-apparaten som hon ska bära ett dygn igen. Den ligger i en liten ryggsäck som hon får ha på sej under ett dygn. Emmy (liksom även jag) har hjärtfelet Långt QT syndrom (LQT1).

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej hej faster :)

Jag är ledig på måndag. Visst hade ni två tider som ni skulle vara på lasarettet. Om, vad ska ni då göra emmelan det?

Kram



Krama tjejerna från mig med

2008-08-07 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0